Ebba & Ninna

Shobree bloggen, vid 1 tiden kom ninna och ebba hem till mig och linda var kvar, sen gick linda hem för att hon skulle hem och äta och sen skulle hon ringa men hon ringde nt :/ varför linda ? Jag ebba och ninna gick ut och var ute ganska länge och sen gick vi hem och åt sen skulle vi ringa varandra, när jag kom hem åt jag och sen kollade jag & mamma på en film som var jätte bra ninna ringde precis typ när filmen var slut och fråga om vi kunde ses och det kunde vi och vi ringde ebba men hon svarade aldrig :/ jag frågar dig också varför ? Jag och ninna var i allafall ute och hade super kul och sen såg vi kajsa och sprang te henne och vi gick in i hennes port och snacka. Skriver kanske ett till inlägg idag men iallfall puss / R'


miss u gotland ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0