innebandymatch

Hej bloggen,det blev 4-1 till dom på innebandy matchen men vi sköte oss jätte bra. Dom har inte förlorat en enda match i hela serien, men jag tyckte att det gick bra. Och det var bara en träningsmatch, efter matchen så gick jag cici betty och kajsa te 7eleven och köpte coffe cooler , super gott. Sen stog vi och flumma ett litet tag , gick in i videobutiken och köpte små sugtabletter. Sen sa vi hejdå te varandra och skiljdes. När jag kom hem hoppade jag in i duschen direkt. Och just nu väntar jag på att maten ska bli klar snart och det blir den säkert. Undra vad jag ska göra ikväll. Jag tror inte att jag sticker te the voice för jag är fett trött. skriver mer sen , kyssar / R




betty och kajsa <3 :)


cici min sötis :)<3


världens bästa lag. Högalid if. HIF- Vi är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0