skratt & garv

Hej bloggen, jag ville skriva i går kväll jätte mycket ! Men internät funkade inte så jag kunde inte, aså jag får damp när det inte funkar. Min mobil har aldrig nån täckning nu för tiden så jag får använda mammas gamla :) Super ful, + är jätte dålig men den har täckning. Det är säkert nåt fel på min mobil. Efter när vi var hemma hos ninna så gick vi te madde och var där en liten stund sen gick vi alla ut. Och sen så tappa jag och madde bort ninna och ebba så vi gick typ runt i en timme och letade efter dom. Sen så hittade vi dom och vi var med varandra och hade jätte roligt. Vi kastade taggbollar på dom som gick förbi :) Sen så gick vi alla hem och åt sen ringde madde mig och vi bestämde träff. Och vi hade jätte roligt med några byggarbetare och vi skratta så himla mycket, madde hur gick den dära låten som vi kom på? typ " vill du bli min vän, vill du bli min vän " hahah gud vad jag garva i går jag tror att jag inte har skrattat så här mycket, och vi var ju lite rädda också. Men idag ska jag klippa mig och jag skriver sen hur det blev . Ciao / R
inga bilder idag tyvärr, kanske senare men inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0